Karácsonyi ajándékötletek #2

By WV admin - 11/22/2017

Szép estét!
A karácsonyi ajándék ötletbörzét szeretném bővíteni, hogy ne csak annyira csajos dolgok legyenek. A nővérem abban a kategóriában eléggé toppon van, én viszont annyira nem ástam magam bele a jelenlegi kollekciókba sminkek, kozmetikumok terén, ezért inkább apró, hasznos kütyüket, dísztárgyakat szeretnék megismertetni veletek, hátha esetleg valakinek a családban, barátok közül pont erre lenne szüksége. Vegyes poszt következik.

Feltévedtem a Beststuff weboldalára, ahol rengeteg vicces, hasznos, trendi dolog közül válogathatunk, méghozzá akár kategóriánként is, annak függvényében, hogy épp milyen eseményre szeretnénk vásárolni ajándékot. Természetesen jelen esetben a karácsony kategóriát választottam, de nem gondoltam, hogy ennyi mindent fogok találni. Annyira nem szerettem volna sok dolgot kigyűjteni ide, mert azt gondolom, tényleg érdemes alaposan átrágni az oldalakat, én szinte mindegyiken találtam egy-egy cuki dolgot, amit örömmel adnék egyik családtagomnak, barátnőknek.
A legelső egy bakancslista life edition, melyről gondolom egyből ki is találtátok, mi lenne a lényege. 100 dolgot írtak össze, és mint egy kaparós sorsjegyet, úgy kell lekapirgálni, ha teljesítettetek egy feladatot. Szintenként van felosztva, nehézségi sorrendben. Kalandvágyóknak, utazóknak szerintem ez egy szuper kis ajándék lehet. Az ára picit borsos, de ha esetleg úgy vennéd, hogy barátnőddel együtt valósítjátok meg a rajta szereplő feladatokat, és mondjuk 100 képet készítetek mellé, minden egyes kis pontnál, szerintem életre szóló élményekkel lehet gazdagodni. A következő ajándékötlet egészen hasonló az előzőhöz, azonban ez egy térkép, ami szintén kaparós. Igazából ugyanolyan elven működik, de ez dekorként is szépen mutathat az íróasztalon akár. A lekapart országok színekben pompáznak, így egyből kitűnnek azok, amelyekben esetleg már jártál. Így ha utazgatást tervezel, talán egyszerűbb lesz eldönteni, mi is legyen a következő célállomás. Hát nem édes ez a gyűrűtartó? Ugye, hogy az! Megláttam, és egyből arra gondoltam, hogy cuki, hasznos, jól néz ki dekorációként is. Kell ennél több? Szerintem a soron következő talán a leghasznosabb, amit találtam a "kütyük" között. Aki bajban van induláskor a kulcskereséssel, annak kötelező darab ez a pici kis fütyülős kulcskereső kulcstartó. Egyszerűen működik, fütyülni kell, a bigyóka pedig sípolni és villogni kezd. Szerintem én anyának meg is fogom rendelni. Persze ez csak apróság, de jópofa és praktikus is. Kíváncsi lennék, mennyire működőképes, picit szkeptikus vagyok. Az utolsó szintén egy plusz kis ajándék, bankkártya adatlopás elleni tok. Aki egy kicsit is fél attól, hogy mondjuk ellopják a kártyaadatait és szeretné nagyobb biztonságban tudni azt, annak megfelelő ajándék lehet. Szép is, a kártya chip része pedig nem fog olyan gyorsan elkopni, mintha csak úgy tok nélkül hadonásznánk vele mindenhol. Én ezeket találtam aranyosnak az oldalról, de ahogy említettem, nagyon sokféle termék van az oldalon, érdemes átböngészni őket.

Ha tél, akkor számomra csak az édeskés parfümök jöhetnek szóba. Amúgy is jobban kedvelem ezeket, mint mondjuk a gyümölcsös társaikat. Nagyjából októberben befészkelte magát a fejembe a gondolat, hogy szeretnék valami új parfümöt kipróbálni, ugyanis nagyjából 4 hónapja használom már a Zara Femme illatát, ami ugyan tökéletes púderes, nőies illat, sajnos hamar elillan, és a 100ml-es kiszerelést picit nagynak tartom ahhoz, hogy a táskába bedobjam, ezért eldöntöttem, hogy olvasgatok krémmánián, és kipróbálok valami mást. Ekkor viszont beugrott, hogy november közepétől kezdik leárazni a drogériákban a parfümöket, és inkább megvárom, minthogy dupla annyit fizessek érte, csak mert nagyon szükségem van rá (kicsit sem..haha). Ezért hát vártam egy hónapot, és nagyjából 3 napja vettem meg az S'Oliver Original EdT-t (5999 Ft helyett 2691 Ft). Előtte nap természetesen kifújtam a csuklómra, próbálgattam, hogy mennyire tartós, milyen módon változik az órák elteltével a bőrömön, így tudtam mérlegelni, hogy tényleg tetszik-e. Ahogy figyelgettem az árakat, most a Rossmannban kedvezőbbek, ráadásul ugye a +10%-os kuponnal akár 60-70%-kal olcsóbban is ki lehet fogni egy-egy parfümöt, de enélkül is megéri. Ami még nagy kedvencem volt régen, a Beyonce Heat Rush, amit a nővéremtől kaptam anno a 15. szülinapomra talán. Emlékszem, hogy nagyon tartós volt, és kellemes, meleg illata. Nyilván mellé lehet lőni ezzel is, de ha tudod, hogy anyukádnak/barátnődnek/párodnak van egy kedvenc illata, azt gondolom, hasznos és aranyos meglepetés. Azonban nyilván nem ajánlom, hogy csak úgy vegyél le egyet a polcról, próbáld ki a bőrödön, és ha tetszik, vidd is el ajándékba, hiszen minden ember bőréhez máshogy illeszkednek adott illatok. A Guess Double Dare illatát különlegesnek éreztem, sajnos a tartóssága viszont nem a legjobb rajtam, de most ez is nagyon kedvező áron kapható. Utolsó női illatként a Burberry Brit EdT-t ajánlanám. Megszagiztam, és hát na. Annyira érződik rajta a minőség, máshogy nem igazán tudnám ezt megfogalmazni. Igazán kifinomult, elegáns illat, ne nagyasszonyosként képzeljétek el. A 100 ml-es verziója 9999 Ft, nem a legolcsóbb kategória, de azt gondolom, ha esetleg ti is drogériák közelében jártok, legalább érdemes egyszer illatmintát szippantani belőle. Igazából nagy kiszerelés, de a tartósságról sajnos nem tudok sokat mondani. 


Amit még mindenképp szeretnék megemlíteni, az az élmények ajándékozása. Ha kézzel fogható ajándék helyett inkább valami olyat adnál szeretteidnek, aminek az emlékét évekig, vagy akár örökké tudja majd hordozni a szívében, akkor a bónuszbrigádon érdemes böngészned! Akár siklóernyős repülést is adhatunk kupon formájában, amit egészen március végéig fel lehet használni. Szerintem ez szuper lehetőség és igazán egyedi megoldása annak, hogyan lepjünk meg valakit. Találhatsz az oldalon élményrepülést, Ferrari F430 vezetést, 2 napos rafting kupont, sminkes képzést, cupcake workshopot. Nem is ragoznám tovább, tényleg rengeteg szuper opció közül lehet választani.

A legvégére pár apró tipp: a Pepcoban szuper ajándékokat lehet találni a gyertyáktól kezdve, egészen a pizsamákon át a cuki kis dekor kulcsakasztós szekrénykéig. Én sűrűn bemegyek körbenézni, tényleg szuper dolgok vannak, és árban is baráti minden.
Az alábbi ötleteket egy oldalról gyűjtöttem, érdemes esetleg rákeresni, itthon lehet-e ilyesmiket kapni. Okostelefon projektor (3818 Ft). Akinek még anno kiskorában otthon kivetítették a mesét a falra, annak tökéletes újragondolt nosztalgiázós, kuckózós órákat okozhat. A foodlover lányokra gondolva, Toast & Jam Testvaj. Mennyire cuki mááár. Relax-csomagot is tudunk készíteni, ha egy olyan szerettünket kívánunk meglepni, akiről tudjuk, hogy kevés időt szán magára, ellenben a munka, suli, család, otthoni teendők kimerítik őt. Egy dobozkába fürdősót, arcmaszkot, testvajat, hajpakolást, gyertyát, esetleg egy kedves könyvet készítsünk be, valamint akár ezt a buborékkészítő masinát, és kötelező programként ígértessük meg vele, hogy legalább havonta 2-3 alkalommal időt szakít a kikapcsolódásra ilyen formában.

Remélem hasznos bejegyzést tudtam összehozni nektek, és sikerül belőle ötletet merítenetek, ha még hiányzik néhány ajándék. Én is javában shoppingolgatok már, de azért még közel sem vagyok meg mindennel.

Jön a jó idő és napsütés, úgyhogy tessék sétálni, használjuk ki még ezt a pár kellemes napot, mielőtt beköszönt a cudar hideg.
Küldi a puszikat:

Klau

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

0 megjegyzés

Köszönjük a megjegyzésed!