Elfogytak, újraveszem

By WV admin - 8/29/2017


Sziasztok! Most jöhetne a szokásos magyarázkodás, hogy miért hanyagoltuk el a blogot totálisan, amikor még lényegében el sem kezdtük, de sajnos a tényen semmi nem változtatna. Tavaly, amikor nekiláttunk, még óriási lelkesedéssel csináltuk, viszont valamiért annyiban is maradt a dolog. Mindezek ellenére továbbra is nagyon szeretnénk aktívan vezetni, mert rengeteg munkát belefektettünk már csak abba is, hogy a jelenlegi formájához eljussunk. Nem is húznám tovább a szót, mintegy újra elkezdve az egészet most is termékteszttel / kifogyott termékekről való véleményalkotással készültem nektek az elmúlt kb. fél-egy év tapasztalatai alapján.

Ha olvastátok a korábbi rinyálós bejegyzéseim (link és link), akkor tudjátok, hogy mennyire viccesen érzékeny bőrrel áldott meg a sors. Pontosan emiatt úgy döntöttem, végre bevásárolok pár gyógyszertári arcápoló termékből, hátha azok végre valami pozitívabb eredményt hoznak. Az első áldozatom a képen is látható Bioderma habzó arclemosó gél volt, amiből a kisebb, 200 ml-es kiszerelést vettem meg, viszont még így is közel 4000 forintomba fájt (sajnos a helyi gyógyszertár elég drága, ennél sokkal olcsóbban is láttam már). Ez a kis lemosó azt ígéri, hogy kíméletesen eltávolítja a szennyeződéseket az arcról, miközben nem szárít, nem képez további pattanásokat és mérsékli a faggyútermelést, illetve még borotvahabként is használható - na hát erre én nem pazaroltam... És hogy mi igaz a szövegből? Nos, azt kell, hogy mondjam, tényleg jó cucc, amikor lemosom a sminkem micellás vízzel vagy olajosabb lemosóval, mindig idegesít a ragacsos nyom, amit maguk után hagynak, ezért kb. minden este arra használtam ezt a gélt, hogy a sminklemosás utáni nyomokat eltüntessem, és szárítsam egy kicsit az aktuálisan előbukkant pattanásaim. Több mitesszert, illetve pattanást valóban nem csinált az arcomra, de kimondottan szárítja a bőröm, ezért sajnos az ígéreteknek az a része nem teljesült nálam. Mindent egybevetve, az érzékeny, hisztis bőröm nagyon jól tolerálja, és az sem utolsó szempont, hogy a 200 ml-es adag fél évig elég volt nekem! A pumpája irtó jól van megcsinálja, ha egyszer lenyomod, pont annyi terméket ad, hogy az egész arcod le tudod vele mosni, bár nagy habzást ne várjatok tőle, épp csak egy picit fehéredik ki fél perces kenegetés után is. Az enyém még most sem fogyott el, de amint elfogy, veszem is a másik adagot, mert megéri az árát. Számomra ár-érték arányban ennyi szívecskét ér:

A következő termék az Yves Rocher Pur Bleuet névre hallgató expressz szemsminklemosója. Sok mindent nem ígér azon kívül, hogy eltávolítja a vízálló sminket is, hiszen kétfázisú, annyi pozitívumot sorolnak még fel a csomagoláson, hogy újrahasznosítható műanyagból készült és maga a csomagolás is újrahasznosítható, illetve bio búzavirágvizet tartalmaz. Miért vettem meg? Nos, eleinte a Garnier sima rózsaszín micellás vizével próbálkoztam, ami leszedte a sminkem egy részét, de a szememről, főleg a szempilláim tövéből semmi áron nem volt hajlandó maradéktalanul leszedni a festéket, pedig nem vízálló spirálokat használok.

Ennek az lett a következménye, hogy egyre több szempillám hullott ki, amiből azért egy emberen amúgy sincs temérdek mennyiségű, ezért kicsit bepipulva elmentem a Westendbe barátnőmmel, és az ő tanácsára megvettem az első, 100 ml-es Yves Rocher lemosómat. 1790 forint normál áron, de mivel törzsvásárlójuk vagyok már régóta, azt hiszem, olyan 1200-1500 forint körül szereztem be. Nem olcsó, sőt enyhén túl van árazva véleményem szerint (mint minden, ami YR), de ez aztán tényleg beváltja, amit ígér, azóta nem hullanak a pilláim és nem kelek reggelente pandaszemekkel. Egyet már el is pusztítottam, nem tartott egyébként sokáig, körülbelül 2-3 hónapig használtam és tényleg kizárólag a szememre, de nekem megérte, azóta pedig vettem már belőle egy 200 ml-eset is. Ja, és nem ez a típus való kifejezetten érzékeny szemre, de nekem semmi bajom nem lett tőle, sőt, a szemkörnyékem kifejezetten örült a picit olajosabb kencének. Annyi, hogy nyilvánvalóan olajos nyomot hagy, így a fentebb bemutatott Bioderma lemosóval szoktam utána megmosni az arcom. Számomra még az árát leszámítva is megér 5 szívecskét.
 

A harmadik termék az Yves Rocher kókuszos tusfürdője, ami már régóta nem úgy néz ki, mint a képen, viszont csak ilyen modellem volt a fotóhoz, mert az újabbakat már kidobtam. Igazából nem sok infóval tudok szolgálni vele kapcsolatban, talán annyi, hogy én sajnos nem bírom a kókuszt, sem szagolni, sem megenni, mert rosszul vagyok tőle, viszont ez a tusfürdő olyan isteni, enyhén kókuszos illatú, hogy egyszerűen imádom. Már szerintem vagy 5 flakonnal vettem belőle, abból ajándékoztam is el párat, és eddig mindenki csak dicsérte. Nem szárította a bőröm, viszont a nevével ellentétben abszolút nem tudtam habfürdőként használni, csak tusfürdő, de a minőségi, imádnivaló fajtából. Most is újravettem és alig várom, hogy rá kerüljön a sor.

Végül két sminktermék maradt hátra, amikről most írni szeretnék, az első a nagyjából újnak számító Maybelline the Colossal Big Shot Volum' Express szempillaspirál. Huh, de hosszú neve van. A Maybelline spirálok nagy népszerűségnek örvendenek, nem hiába, viszont én ezelőtt soha nem vettem M. spirált, valahogy mindig más márkától került egy a kosaramba. Ennek a megvásárlását is félig-meddig a reklámok érték el nálam, ugyanis Iszak Eszti, az egyik abszolút kedvenc magyar "hírességem" reklámozza most a Maybelline termékeket, és rajta minden annyira szépen mutat, szerintem vele bármit el lehetne adni.Na de amúgy is ígéretesnek tűnt ez a spirál, és mivel nem vízálló (amitől hullanak a szempilláim, of course), ezért úgy döntöttem, befizetek rá. Azt hiszem még a tavaszi Glamour-napok alkalmával vettem meg, tudjátok, akkor kb. féláron lehet mindent beszerezni, így az amúgy 2000 forintos fogyasztói ára helyett durván egy ezresért lett az enyém. Sajnos én ökör állat nem vettem újra, amikor kifogyott, helyette vettem egy katasztrófát (erről majd később), de amíg működött, addig egyszerűen imádtam. Kezdjük talán a keféjével. Nem a keskeny, picike kefe jár hozzá, viszont valahogy mégis jól van kialakítva, és nem kened vele össze a fél világot, miközben próbálod elérni a kis pillákat, illetve nem szurkálja a szemed össze-vissza, amitől szintén a falra tudnék mászni. A festék durván fekete benne, számomra ez is elsődleges szempont, és amin nagyon meglepődtem, és talán hátránya is, hogy azonnal használható. Ez alatt azt értem, hogy nagyon sok spirál, amikor megveszed és először kibontod, annyira folyékony még, hogy használhatatlan. Ilyenkor hagyni kell állni ezeket vagy 2 hétig, esetleg néha kinyitni, hogy oxidálódjon, és csak utána lehet rendesen használni. Na ez a spirál nem ilyen. Nem nyitotta ki előttem senki, mert azt láttam volna rajta, mégis azonnal tudtam használni, mert nem folyt mindenfelé. Azonban valószínűleg emiatt történt az, hogy idő előtt beszáradt, ugyanis én durván fél évig használok egy spirált, mire kifogy, van, amit tovább is, ez a drágaság viszont beszáradt kb. 3 hónap után, így nyilván nem tudtam már tovább használni. Nem gagyiztam még hígítással, lehetséges, hogy az megoldaná a problémát, jelenleg viszont nem használom, helyette vettem egy Lash Sensationalt. A hatása pedig: gyönyörűen ívelt, dús, koromfekete szempillák, amik egész nap úgy állnak, mintha hajlakkal fújtad volna be, nem csomósodik, ha okosan bánunk vele és nem is potyog. Az eltávolítása sem okoz különösebb gondot, így nálam abszolút favorit. Az idő előtti beszáradás miatt vonok csak le egy fél szívet, amúgy megkapná az 5-öt simán. És még egy tipp: Rossmannban drágább 500 forinttal, mint a Müllerben, ezért ha van a közeletekben Müller, inkább ott keressétek!
 

Végül az utolsó termék, amit már legalább 2 éve folyamatosan használok, és ennél jobbat még nem találtam: az Astor Perfect Stay 24h korrektora 001 Ivory árnyalatban. Ezt azért vettem meg először, mert amikor új szemüveget csináltattam, nagy lencséset választottam (tudjátok, mint a régi szódásszifon keretek, csak kicsit modernebb, fekete verzióban), és a nagy lencse miatt az addig takarásban lévő, csodálatosan feketés szem alatti "karikáim" hirtelen előtérbe kerültek. Nagyon csúnyán nézett ki, de tényleg, ezért muszáj volt a szinte hófehér bőrömhöz passzoló korrektort találnom. Kipróbáltam egy csomó verziót, természetesen minden márka árul ivory és extra gigamega light árnyalatú cuccokat, csakhogy amikor az arcodra kened, rájössz, hogy még annál is fehérebb vagy, mint gondoltad, mert MINDEN sötét a szemed alatt oxidálódás után... Sok ilyen félresikerült vásárlás után úgy döntöttem, valami drágábbat veszek, mert elegem van, így találtam rá erre a csodára, amiért nem kértek horror összeget, mégis bizakodó voltam vele kapcsolatban. Azt hiszem a legtöbb helyen 2500-2700 forint között mozog, amiért 6.5 ml terméket kapunk, de kis szerencsével akciósan és Glamour-napok alatt kb. féláron is meg lehet kaparintani. Tényleg szinte csak pozitív dolgokat tudok róla mondani, az ivory itt valóban világos színt jelöl, ami nem/alig oxidálódik, én például nem mindig szoktam púderrel fixálni, mert nem feltétlenül érzem szükségét, viszont ha fixálom, sajnos sötétedik, még a fehér púderekre is. Kicsit beül a ráncokba, főleg a nap vége felé (ezért is érdemes fixálni), de egy 8 órás műszak után sem nézek ki úgy tőle, mintha bemostak volna, vagy koszos lenne a szemem alatti rész. Azt írja, primerként is funkcionál, amivel teljesen egyetértek, általában a szemhéjamra szoktam felkenni bázisként más termékek alá, és woah, valami hihetetlenül a helyén tartja a szemsminket, még a csillámdarabkákat is, ezzel szemben abszolút nem nehéz eltávolítani, és egy picurka mennyiség is elég belőle bázisként való használathoz. Számomra az utolsó forintig megéri az árát, hiszen tényleg ez végre egy olyan korrektor, amit a fehér bőrűek is tudnak használni. Tudom, létezik MAC és hasonló márkák is, akiknél millió árnyalat van, de nem érzem még a késztetést magamban arra, hogy 6-10 ezer forintot kiadjak egyetlen korrektorért vagy egyéb termékért (előbb vagy utóbb úgy is sort kerítek rá, ismerem magam). Számomra ez a korrektor is:

Ti használtátok már bármelyik terméket az itt felsoroltak közül? Mik a tapasztalataitok? :) Hamarosan érkezem újabb bejegyzésekkel, mert körülbelül fél éve gyűjtöm már az ötleteket a fejemben.

  • Megosztás:

Több bejegyzés a témában

0 megjegyzés

Köszönjük a megjegyzésed!